Krnovská roklina, kde se závod uskutečnil, je známá náročným, místy až extrémním terénem. Protože se zde závody seriálu BIG SHOCK! CUP dosud nejely, byla to pro posádky seriálu velká neznámá. A hned první sobotní sekce posádkám ukázaly, že to v Krnově nebude jednoduché.
V extra třídě O1 zaskočil jako spolujezdec Filipu Konyarikovi pro krnovský závod Daniel Kucian. Pro Dana to byla premiéra v extra třídě. Tak jako v Mohelnici, tak i v Krnově dostalo jejich auto pořádně zabrat. Nejdříve „ustřihli“ ventilek na kole a následně praskl kloub na poloose a tak opravovali. Do závodu se vrátili až ve čtvrté sekci, ve které skončili třetí. V sedmé sekci dojeli druzí. Už to vypadalo, že je smůla opustila a začne se jim dařit. Ale přišla osmá sobotní sekce. Pro změnu nevydržel kloub na druhé straně. Z Krnovského závodiště je to do depa poměrně daleko. Při přejezdu do depa navíc utrhli řemenici. Protože potřebné náhradní díly neměli, rozhodli se odvést poškozený vůz do Javorníku. Zpět do Krnova se vrátili s opraveným vozem až po půlnoci.
Další dvě posádky javornického autoklubu nastoupily v extra třídě O3, vícemistři ČR z posledních dvou ročníků Tomáš Janků s Petrem Lukešem a nováčci v extra třídě O3 Peter Viazanička s Martinem Plhákem. Tomáš Janků s Petrem Lukešem si opět vylosovali pro první sekci závodu „jedničku“ a tak jako v předchozích dvou závodech vyjížděli do závodu jako první. A opět ukázali ostatním, jak se to jet nedá, a v první sekci skončili poslední. Druhou sekci vyhráli a v průběžném pořadí poskočili na druhé místo, které si udrželi až do konce prvního závodního dne. Druhá naše posádka, Peter Viazanička s Martinem Plhákem, se pohybovala uprostřed startovního pole a po sobotě byla v průběžném pořadí na třetím místě. O náročnosti terénu a jednotlivých sekcí hovoří počet odjetých sekcí. V extra třídě O1 odjely posádky z deseti sekcí devět, v O2 sedm a v O3 pouze pět sekcí.
V extra třídě O1 nepřinesly nedělní sekce pro Filipa Konyarika a Daniela Kuciana žádnou významnou změnu a závod dokončili na pátém místě. Dramatická byla neděle pro naše posádky v extra třídě O3. Hned v první nedělní sekci prask kloub na přední nápravě toyoty Petera Viazaničky a Martina Plháka. Závod se pokusili dojet s poškozeným vozem, ale v druhé sekci praskl kloub na druhé straně a bylo „vymalováno“. Poslední sekci absolvovali stylem „start – cíl“, tedy vjeli do sekce a hned vyjeli cílovou brankou. S poškozeným vozem by sekci nezvládli. Přesto, že v neděli absolvovaly posádky extra třídy O3 pouze tři sekce, třetí místo ze soboty neudrželi a propadli se v konečném pořadí na čtvrté místo. Problémy se nevyhnuly ani Tomáši Janků s Petrem Lukešem. Předposlední nedělní sekci měli dobře rozjetou a útočili na první místo v celkovém pořadí. Ale na jejich voze praskl kloub a ze sekce už nevyjeli. Hned u sekce se pustili do opravy. Kloub museli vyměnit v krátkém čase, aby stihli nastoupit do poslední sekce. A to zvládli. V poslední sekci dojeli druzí a v celkovém pořadí závodu obsadili opět druhé místo v extra třídě O3.
V průběžném pořadí seriálu po třech závodech je Filip Konyarik s Danielem Kucianem v extra třídě O1 na pátém místě. V extra třídě O3 je průběžně po třech závodech Peter Viazanička s Martinem Plhákem na místě čtvrtém, Tomáš Janků s Petrem Lukešem na místě druhém.
Více informací k závodu naleznete zde.